جوک جدید ,سوتی
نوشته شده توسط : مرتضی

متن جوک عکس, [16.12.15 07:16]
.ﺩﻟﻢ ﺳﯽ ﺩﻭﺱ ﺩﯾﺮﯼ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭﻩ / ﺷﻮ ﻭ ﺭﻭﺯﻡ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﻩﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻢ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺯﯾﺘﺮ ﺑﯿﻨﻤﺶ / ﮐﻪ ﺩﻭﻧﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﯾﺮﯼ ﭼﺎﺭﻩ ﻧﺎﺭﻩ . .

متن جوک عکس, [16.12.15 07:17]
اولین بارى که اسم لینکین‌پارک رو شنیدم فکر میکردم یه نوع پاک خرکیه تو مایه‌هاى پارک دوبله‌سوبله!

متن جوک عکس, [16.12.15 07:17]
رفتم تو مغازه مانتو فروشی میگم :آقا این مانتو که پشت ویترین زدین ۶۵هزارتومن، چنده!!!!!؟ ینی نابود شدما... اسلن ی وضیییییییییییی

متن جوک عکس, [16.12.15 07:18]
در ماشین حساب ویندوز ۴رو ببرید زیر رادیکال بعدمنهای ۲بکنید. همه فکر میکنن جواب میشه صفر اما.......

متن جوک عکس, [16.12.15 07:19]
یاروتوفکربود. بهش میگن :چته؟ توفکری. میگه :والانمیدونم ساعت۱۱با۱یه نفرقراردارم؟ یاساعت۱با۱۱نفر؟ اصن یه وضی.

متن جوک عکس, [16.12.15 07:19]
جک تعریف کردن برادر بنده با نهایت اعتماد به نفس: یکی میخواست بره قبرس نتونست... برادرم  من واهالی منزل oO تونس 

متن جوک عکس, [16.12.15 07:19]
یکبار رفته بودم یه مهمونى که خیلى رودرواسی داشتیم وقتى میوه بهم تعارف کردن هول شدم که چجوری تشکر کنم گفتم :دست شما مرسی!

متن جوک عکس, [16.12.15 07:20]
دوستم می خواست بگه سوار اژانس شدم اومدم گفت :سواریارو شدم اومدمOo منOo: راننده های اژانس: Oo یارو: Oo

متن جوک عکس, [16.12.15 07:21]
میدونى ضایع یعنى چى؟ یعنى فامیلیت قاسمى باشه بعد بابات اسمتو گذاشته باشه میرزا!

متن جوک عکس, [16.12.15 07:21]
شما هم یادتون میاد وقتی بچه بودیم شعر یه توپ دارم قلقلیه رو می خوندیم. غافل از اینکه همه ادما دو تا دارن، بعضی ها تو شکم بعضی هام بیرون...........

 

 




:: موضوعات مرتبط: جوک های توپ , ,
:: برچسب‌ها: جوک جدید ,سوتی جوک مورد داشتیم,جوک جدید,جوک ضد حال,چوک ضد دختر,جوک ضد پسر,پیامک جدید,داستان,جوک کولر,جوک یارانه,حکایت,جوک منحرفی زشت,پیامک عرفانی -SMS mystical,جوک داعش,پیامک استقلالی تاج,پست های عاشقانه,جوک ایرانسل,جوک پسته,جوک حمید معصومی نژاد,جوک شامپو پرژک,اس ام اس,sms,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عرفانی ,اس ام اس منحرفی داستان مرد گوژپشت ,joke,داستان وحکایت های شیرین ,
:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: